INFORMASI Kami sedang mencari penulis yang tertarik untuk bergabung! KLIK DISINI

5 Website Survey Yang Terbukti Membayar 2023

Widget By - SoraBloggingTips

5 Website Survey Yang Terbukti Membayar Para Penggunanya!!


Menghadapi situasi krisis ekonomi memang bukan suatu yang mudah. Telah ramai rakyat di seluruh negara yang mengalami penurunan penghasilan bulanan. Hal ini telah menyebabkan ramai dari mereka tidak mendapat keperluan harian yang mencukupi.

Dikeranakan hal ini, admin akan berkongsi dengan kalian, "5 Website Survey Yang Terbukti Membayar." Seperti yang tertera pada tajuk, setiap website yang termasuk dalam list ini adalah terjamin, aman dan membayar. Yang perlu dilakukan hanya melayari website tersebut, daftar dan jawab survey yang tersedia.

SANGAT MUDAH!

𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋

📑Isi Kandungan

𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋𑁋

Apa Saja Website Yang Dimaksud?


1) Surveyeah

5 Website Survey Yang Terbukti Membayar!

Surveyeah adalah sebuah website yang menghantar tinjauan dalam talian berbayar kepada ahlinya. Tugas mereka adalah untuk mencari orang dengan tujuan meminta mereka menjawab soalan dari rumah mengenai organisasi perniagaan antarabangsa yang terkenal.


Sebagai pertukaran untuk masa yang diluangkan untuk menjawab tinjauan, anda akan menerima bayaran dalam bentuk dolar atau paun yang boleh ditukar melalui PayPal/Skrill/Western Union/Moneygram dan baucar hadiah Amazon, anda juga boleh mendermakannya kepada badan amal.


Matlamat yang telah mereka tetapkan adalah untuk membantu pelajar juga pelajar siswazah agar dapat melengkapkan tesis mereka dengan mencari orang yang sesuai dengan penyelidikan yang dijalankan.



Website ini telah aktif di web sejak Februari 2014, sehingga kini surveyeah telah berada di 123 buah negara di seluruh dunia di lima benua.


Walaupun website ini mungkin tidak akan menjadikan anda kaya, surveyeah telah berkomitmen akan sentiasa berada di samping anda dan mengharap mereka dapat membantu anda dengan artikel dan menyampaikan sesuatu yang positif, yang dimana kini merupakan sesuatu yang semakin mereka perlukan.


Ketahui tentang tinjauan berbayar Surveyeah



Daripada fesyen ke kereta, dari dapur ke teknologi, dari rumah ke perjalanan, anda akan menerima tinjauan tentang pelbagai topik selaras dengan profil dan pilihan anda. Anda boleh melengkapkannya di mana-mana dan pada bila-bila masa yang anda suka dan ia jarang memerlukan lebih daripada 15 minit masa anda!


Mari Mulakan!! ➡ Surveyeah



2) Surveytime



5 Website Survey Yang Terbukti Membayar!


Surveytime adalah sebuah website survey berbayar yang telah sangat dikenali oleh ramai pengguna di seluruh dunia. Di website ini, setiap survey yang berjaya diselesaikan akan langsung dibayar sebesar $1 atau $0.5.

Bagaimana
Surveytime Bekerja?


Jika anda ingin menjana wang dalam talian melalui tinjauan berbayar, maka anda telah sampai ke tempat yang betul. Prosesnya semudah yang boleh!


Daftar untuk Surveytime, secara percuma!

Beritahu kami tentang diri anda, dengan mengambil tinjauan pengenalan ringkas.

Mula dapatkan wang tunai untuk tinjauan. Untuk setiap tinjauan yang anda lengkapkan, anda mendapat wang tunai segera untuk ganjaran $1 USD anda.



Mengapa saya perlu menggunakan Surveytime?



Tiada had pengeluaran
Surveytime tidak mempunyai had pengeluaran. Sebaik sahaja anda melengkapkan tinjauan, anda akan dibayar hampir serta-merta! Tiada sistem mata. Lengkapkan tinjauan, pilih ganjaran dan tunai keluar dengan memilih kad hadiah pilihan anda.



Tinjauan Untuk Anda
Surveytime menawarkan anda tinjauan yang paling berkaitan. Kami memadankan tinjauan kami dengan minat anda, berdasarkan jawapan anda dalam tinjauan pengenalan kami. Ini meningkatkan peluang anda untuk melengkapkan lebih banyak tinjauan dan memperoleh wang tunai daripada tinjauan.


Jangan Terlepas Tinjauan Baharu
Surveytime memastikan anda sentiasa dikemas kini. Kami memastikan untuk memberitahu anda (dalam kaedah pilihan anda) apabila kami mempunyai tinjauan baharu yang berkaitan untuk anda, jadi anda tidak akan terlepas peluang untuk melengkapkan tinjauan untuk mendapatkan wang.

Ganjaran $1
Di Surveytime, semua tinjauan diberikan adalah sama. Sama ada tinjauan mengambil masa 5 minit atau 15 minit, sama ada anda berada di Filipina atau AS, jika anda melengkapkan tinjauan, anda akan mendapat ganjaran $1 USD.

Pilih ganjaran anda
Adakah anda lebih suka PayPal, Amazon, atau mungkin Target? Dengan Surveytime anda boleh memperoleh kad hadiah untuk jenama kegemaran anda.* bukan semua pilihan kad hadiah tersedia di luar AS.

Surveytime adalah global
Anda boleh mengambil tinjauan untuk wang dari mana-mana sahaja di dunia. Tidak kira di mana anda berada, jika anda berjaya melengkapkan tinjauan, anda serta-merta dibayar $1 USD!

Sertai Sekarang!! ➡ Surveytime


3) iPanelonline

5 Website Survey Yang Terbukti Membayar!


iPanelonline adalah sebuah website yang sangat ringkas dan mudah untuk digunakan oleh para pengunjungnya. Tidak seperti 2 website sebelumnya yang berbasis bahasa English. Website ini adalah website berbahasa Melayu Malaysia.

Yang perlu anda lakukan hanya mendaftar, menjawab survey dan dapatkan bayaran.

Mengenai iPanelonline


iPanel merupakan sampel profesional syarikat yang mengumpul dalam talian untuk kajian pasaran. mereka menjemput warga untuk menyertai sistem keahlian mereka melalui internet atau offline secara percuma untuk membantu syarikat mendapatkan pandangan dan cadangan daripada pengguna.

iPanel membolehkan anda berkongsi pendapat dan cadangan anda dengan cepat, mudah dan bijak. Mana-mana kaji selidik yang anda menyertai akan memberi anda 1-2000points. Syarikat mereka adalah syarikat kaji selidik dalam talian reputasi Asia menduduki tempat 10 teratas sampel di seluruh dunia oleh pihak berkuasa melalui tahun berturut-turut. 

Mereka akan menunaikan janji mereka kepada anda dan menerima kredibiliti yang tinggi dari ahli-ahli. Kaji selidik dalam talian yang ditawarkan oleh syarikat mereka dibalas dengan mata yang boleh ditebus untuk anda. Anda hanya perlu mendapatkan borang soal selidik mereka melalui e-mel atau pembalakan ke atas sistem keahlian dan berdasarkan status peribadi anda sewajarnya mengisi soal selidik di mana anda boleh memberi perhatian kepada atau memberi pendapat pada produk atau perkhidmatan di sekitar diri anda. 

Kaji selidik ini hanya bertujuan untuk ahli-ahli domestik negara yang akan ditayangkan sebagai participators dan kualiti soal selidik akan dikawal oleh teknologi internet yang ketat. Kajian ini sentiasa menjadi satu kaedah yang kuat syarikat yang mengetahui tentang pengguna, mendapatkan maklum balas mengenai produk baru dan memperolehi kecenderungan membangunkan industri. 

Sebelum permohonan internet, syarikat-syarikat yang digunakan untuk menghabiskan banyak masa dan wang organisasi memberi untuk mengambil kaedah temu bual, campur tangan jalan, panggilan telefon dan lain-lain untuk meninjau dan menguruskan ditemubual. Kaji selidik dalam talian menjadikannya lebih mudah untuk ditemubual untuk menyertai dan pilih bebas yang diterima oleh pengguna yang lebih dengan lebih meluas untuk membuat hasil kajian lebih dekat kepada sebenar.

Tambahan pula, mereka yang ditemubual boleh mengambil bahagian dalam soal selidik pada bila-bila masa di mana-mana sahaja mengikut masa mereka sendiri. Tanpa apa-apa kehendak khas, website ini tidak memerlukan anda untuk pergi ke mana-mana lokasi yang ditetapkan atau mengambil bahagian dalam apa-apa soal selidik panggilan telefon. 

Anda hanya perlu menjawab soal selidik dalam talian dengan mudah apabila anda mempunyai akses kepada internet. Kaji selidik dalam talian telah mendapat lebih dan lebih diterima oleh pengguna dan lebih kerjasama membuat semua jenis produk atau tinjauan kepuasan melalui mereka. Walau bagaimanapun, dengan membangun kaji selidik dalam talian, beberapa boleh ditipu. Terdapat 'rakan sekutu' yang tidak mempunyai niat untuk membayar dan sebaliknya akan cuba untuk mendapatkan maklumat anda menjual produk kepada anda atau kedua-duanya! 

Apa yang boleh menjadi lebih buruk adalah bahawa beberapa 'sekutu agensi' cuba untuk menawarkan anda loteri menarik 'untuk menipu ahli-ahli internet, mereka benar-benar tidak wujud dalam iPanel dan mana-mana janji-janji ini akan dijadikan pembayaran.

Dalam sistem keahlian kaji selidik sesuai dengan status peribadi anda akan disenaraikan untuk penyertaan percuma dan kita membayar dengan wang tunai dan / atau hadiah untuk ganjaran. Untuk mengucapkan terima kasih kepada sokongan anda, kami menawarkan fungsi mendapatkan lebih mata dan kita juga akan mingguan memberi cabutan bertuah kepada ahli-ahli yang boleh dipercayai. 

Dalam iPanel anda akan menuai banyak setiap hari dan mata anda boleh ditebus untuk tunai pada bila-bila masa. Pembayaran kami adalah jenis yang berlainan yang boleh menyokong semua jenis kad kredit, kad bank akaun atau pembayaran dalam talian.

Dengan menyertai iPanel, pendapat anda akan dianggap penting yang cukup dan anda akan menyumbang banyak dalam peningkatan produk dan kualiti perkhidmatan dan juga kualiti hidup anda akan lebih bertambah baik.

Website ini sangat menentang penipuan dari mana-mana teknologi atau memalsukan maklumat palsu. iPanelonline mempunyai dasar bertaraf kredibiliti ahli-ahli. Kaji selidik iPanelonline hanya akan dihantar kepada responden dengan maklumat sebenar, kejujuran dan kesungguhan dalam menjawab soal selidik.

Pembayaran adalah dalam masa dan pesat yang boleh dibuat dalam tempoh beberapa jam atau satu minggu. Jika anda berniat untuk menyertai sistem pengurusan keahlian dalam talian dengan kredibiliti tinggi yang melampau, iPanel akan menjadi pilihan terbaik anda!

Organisasi iPanel Adakah dalam:

iPanel mematuhi oleh kaedah-kaedah dan peraturan-peraturan dalam industri kajian dan adalah ketat dengan sendirinya. iPanel secara aktif mengambil bahagian dalam semua jenis persidangan yang biasanya dianjurkan oleh CMRA, ESOMAR, CASRO dan JMRA.

Sertai Sekarang!! ➡ iPanelonline


4) Toluna


5 Website Survey Yang Terbukti Membayar!


Toluna adalah sebuah website juga aplikasi survey berbayar yang terjamin dan sudah sangat dikenali di Malaysia bahkan di seluruh dunia. Toluna menggunakan konsep yang tidak jauh berbeza seperti website survey yang lainnya kerana menggunakan konsep kumpul poin dan tebus.

Cara mendaftarnya sangat mudah dan cepat. Setelah mendaftar anda boleh terus menjawab survey yang tersedia dan mengumpulkan point sehingga cukup untuk ditukarkan.

Sertai. Menyertai. Perolehi Ganjaran


Komuniti kami terdiri daripada orang seperti anda, disambungkan melalui komuniti dalam talian kami.
Sebagai ahli Toluna Influencers, anda diberi kuasa untuk mengubah produk dan perkhidmatan yang penting kepada anda!
Sertai sekarang untuk berkongsi pendapat anda dengan mengambil bahagian dalam tinjauan dan dapatkan ganjaran!



Apa yang anda boleh perolehi?


Anda menerima ganjaran dalam bentuk mata yang boleh ditebus untuk kad hadiah atau wang tunai!
Anda boleh mendapat mata untuk perkara mudah seperti mendaftar dan mengisi profil anda tetapi yang paling penting untuk menjawab tinjauan. Setelah anda memperoleh mata yang mencukupi, pilih sahaja ganjaran yang anda suka.



Siapakah kami?


Kami adalah syarikat penyelidikan pasaran yang menyediakan pandangan pengguna untuk ekonomi atas permintaan.
Kami menghubungkan perniagaan dan pengguna dalam masa nyata untuk menyampaikan cerapan 'atas permintaan'
kepada syarikat dari semua saiz dan menyediakan pengguna dengan keupayaan untuk membentuk produk yang mereka gunakan.

Sertai Sekarang!! ➡ Toluna

5) YouGov


5 Website Survey Yang Terbukti Membayar!


YouGov adalah sebuah website dan aplikasi survey yang telah digunakan lebih dari 6 juta orang dari seluruh penjuru dunia. Konsep yang digunakan masih sama iaitu mengumpulkan point lalu ditebus.

Pada website ini point yang diperlukan terbagi kepada beberapa tergantung jumlah yang ingin ditebus. Salah satunya adalah dengan point sebesar 5000, anda dapat menukarnya menjadi $25 Singapura.

Sertai Sekarang!! ➡ YouGov

Catat Ulasan

0 Ulasan