INFORMASI Kami sedang mencari penulis yang tertarik untuk bergabung! KLIK DISINI

MisiRakyat Kini Hadir Dengan Misi Foods

Widget By - SoraBloggingTips

MisiRakyat Kini Hadir Dengan Misi Food | Membuka Peluang Baru Pekerjaan!

MisiRakyat Kini Hadir Dengan Misi Food


Misirakyat.com yang masih panas akhir-akhir ini telah membuka banyak mata masyarakat terutamanya rakyat Malaysia. Misirakyat telah memberi pendedahan bahawa, tidak semua orang dalam keadaan baik-baik sahaja di tahun kejatuhan ekonomi ini.

Salah satu kampen yang dijalankan Misirakyat adalah dengan membuka tabung bantuan buat mereka yang memerlukan. Dengan kasih sayang dan keiklasan rakyat Malaysia, telah ramai yang mengambil bahagian untuk menyumbang.

MisiRakyat Kini Hadir Dengan Misi Food

Kini, Misirakyat juga hadir sebagai pencabar baru bagi syarikat penghantaran makanan seperti foodpanda dan grabfood. Kedua syarikat penghantaran makanan ini kini perlu mengambil berat akan pendatang baru mereka yang dalam masa ini memang lagi hangat diperkatakan.

Di Misirakyat, program penghantaran makanan ini dinamakan Misifood. Kerana ia masih lagi baru, Misifood telah mengajak ramai kalangan rakyat untuk mengambil bahagian dalam memperkenalkan Misifood di daerah masing-masing.

Semakin ramai yang bergabung, semakin dikenali pula Misifood! Saksikan video dibawah bagi mendapatkan sedikit gambaran.


Sebarang pertanyaan boleh diajukan di ruang komen atau boleh terus berhubung dengan kami di media yang telah disediakan.

Semoga dengan sedikit perkongsian ini, dapatlah membantu anda dimasa-masa sukar ini. Tujuan saya hanya satu, "Maju Diri, Maju Negara, Harumkan Nama, Harumkan Bangsa!"

Catat Ulasan

0 Ulasan